Meniu
Krepšelis

Pristatymas

1. Prekės Lietuvos Respublikoje gali būti pristatomos dviem būdais:

    1.1. Į kliento pasirinktą OMNIVA paštomatą;

    1.2. Kliento nurodytu adresu per LP Express kurjerių tarnybą.

2. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių bendro svorio, tūrio bei transportavimo specifikos:

    2.1. Pristatant į pasirinktą OMNIVA paštomatą (siuntos svoris iki 30 kg) - pristatymo kaina 1.99 Eur*. *Užsakant prekių virš 30 Eur - pristatymas į OMNIVA paštomatą NEMOKAMAS.

    2.2. Pristatant kliento nurodytu adresu per LP Express kurjerių tarnybą:

        2.2.1. kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 0.1 kg iki 1.99 kg - pristatymo kaina 2.70 Eur;

        2.2.2. kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 2 kg iki 4.99 kg - pristatymo kaina 3.20 Eur;

        2.2.3. kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 5 kg iki  9.99 kg - pristatymo kaina 4.50 Eur;

        2.2.4. kai užsakomų prekių bendras svoris nuo  10 kg iki 29.99 kg - pristatymo kaina 5.20 Eur. 

    2.3. Už pristatymą Neringoje, Nidoje, Kuršių Nerijoje papildomas mokestis - 25 Eur.

    2.4. Pasirenkant apmokėjimą grynaisiais pinigais kurjeriui pristatymo metu, prie bendrosios užsakymo sumos bus priskaičiuojami 1,50 Eu už grynųjų pinigų paėmimo paslaugą.

    2.5. Jei pasirinkote užsakymą apmokėti grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

    2.6. Nusprendus atsisakyti siuntos tuo metu, kai ji jau pristatoma arba pristatyta, Pirkėjas privalo kompensuoti visas su siuntos siuntimu ir grąžinimu susijusias išlaidas.

3. Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 2 - 4  darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.

    3.1.  2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas, jei Pirkėjas neteisingai nurodo savo duomenis, tokius kaip kontaktinis telefonas, ar pašto kodas.

    3.2. 2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju el.paštu ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis el.paštu info@warmies.lt ir konsultantai atsakys į Jūsų klausimus. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos anksčiausiai pirmadienį.

4. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

5. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.

6. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.

7. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.

8. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.

9. Sąskaita faktūra pridedama prie siunčiamos prekės. Jei reikalinga išankstinė sąskaita faktūra, apie tai prašome pranešti el.paštu info@warmies.lt

10. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.

11. Jei prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu, atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kurjeriui pristačius prekes siuntos gavėjui ir neradus jo prekių pristatymo adresu, ar neprisiskambinus duotuoju telefono numeriu, prekės grąžinamos pas pardavėją.

12. Siuntiniai OMNIVA paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius siuntą į paštomatą, Klientas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.


Slapukai
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.